- Реєстрація
- 28.12.23
- Повідомлення
- 32
Правила подачі скарги на лідера чи заступника
Загальна інформація:
Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм лідера чи заступника" / "Суть скарги";
Приклад: Тоні Хоффман / Звільнив без причини
Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
Форма подачі скарги:
Нікнейм лідера/заступника:
Особистий нікнейм:
Суть скарги:
Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
Дата походження:
Заборонено:
В темі заборонено офтоп, флуд;
Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);
Навмисний злив адміністративного складу;
Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
Загальна інформація:
Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм лідера чи заступника" / "Суть скарги";
Приклад: Тоні Хоффман / Звільнив без причини
Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
Форма подачі скарги:
Нікнейм лідера/заступника:
Особистий нікнейм:
Суть скарги:
Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
Дата походження:
Заборонено:
В темі заборонено офтоп, флуд;
Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);
Навмисний злив адміністративного складу;
Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;